Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Helgen!!!!!

Underbara helg, skönt med lite ledighet faktiskt.
 
Nu håller vi på att måla så det blir ett kort inlägg.
 
I fredags var vi på middag hos mina underbara svärföräldrar, bjöds på god mat och mycket trevligt sällskap.
 
 
Blev ett glas rött  =)
 
 
Igår åkte jag hem till päronen och mös till det, jag och lillasyster plockade (pallade) äpplen till vår underbart goda äppelpaj till kvällen, myspys.
 
Nu ska jag måla vidare =)
 
 
 
 
#1 - - fight4fit:

Så gott med egenplockade äpplen och paj :)

#2 - - ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Vad mysigt. :) Kram

#3 - - Milina:

Haha jag har precis dom ljusen och ljusstakarna i mitt rum :)