Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Sorry!!!

Återkommer snart igen med mer bloggning, har inte glömt er. Ibland behöver man bara ta en liten längre bloggpause.
Hoppas ni har det bra där ute. // Tess
 
 
#1 - - Angelnrone:

Hejsan! ja ibland är det så allt...
Trodde först att du gått i ide (hihi...)
Kram o trevlig helg!

Angel♥

Svar: Hej angel, nu är jag tillbaka igen och kommer lägga upp lite inlägg då och då, hoppas du får en underbar dag, kramar i massor...
Tess

#2 - - Sofia:

Här gick jag in och tänkte att det var länge sen jag läste din blogg. Förstår nu att det var för att du har en paus. Hoppas allt är bra iallafall. :)

Svar: Hej hej =)Vad kul att höra från dig, hoppas allt är väl med dig =)
Ska kika in på din blogg också för det var ett tag sedan jag besökte din också.
Ha en bra dag, kramar
Tess