Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Nyklippt och färgat hår =)

 
Älskar min nya hårfärg, blev precis som jag ville ha det. Klippte även en bra bit som kanske inte syns på bilden, hihi. Bilderna togs igår innan vi stack ut och åt.
 

Kul med lite förändringar ibland, kul att liva upp sig lite ibland. hihi
 
 
#1 - - Carro:

Fint det blev! :-)

Svar: Tack darrling =)
Tess

#2 - - Sandra:

Vilken PINGLA!! :)

Svar: Tack söta, hoppas allt är väl med dig, länge sedan vi hördes =) kram
Tess

#3 - - Sandra:

Varsegoo :) Jo allt är bra kämpar på med en envis öroninflammtion men det har du väl säkert sett på min ig ;) Allt bra själv? :)

Svar: Jag är tyvärr inte så mycekt på insta mer, det får räcka med facebook och bloggen ;PKrya på dig söta, hoppas du snart blir frisk. Jag mår bra nu, har haft en envis och lång förkylning som vart långdragen, massa goa kramar till dig
Tess

#4 - - Hanna:

Snyggt! Du passade super bra i den där färgen! Kram :)

Svar: Tack Hanna =)
Tess

#5 - - Linda :

Jätte fint ! Allt klär en skönhet

Svar: Tack tack Linda =)
Tess

#6 - - Angelnrone:

Hej vännen! Ja den där färgen är liksom du! Verkligen ett härligt vinrött/lila skimmer varma färger och du är bara så fin i ditt hår! Du klär i frisyren men jag tycker du är sååå... fin i lugg!

Kramelikram Angel♥

Svar: Hej angel, tack så jätte mycket, vad glad du gör mig ♥ du är också super fin, hoppas du får en underbar helg.
Massa goa kramar
Tess

#7 - - Sara:

Inspirerande blogg!

Svar: Tack så mycket, vad glädjande att höra =)
Tess