Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Trädklättring

Nu i dagarna besökte jag min kusin i Lund, vi åkte till ett mycket mysigt ställe strax utanför Lund, tyvärr minns jag inte vad det heter men där fanns en stor sjö och mycket vackra träd.
Här bjuder jag på lite bilder från den vackra naturen.

Dessa lutande träden tyckte jag var häftiga.
 
 
Trädkramaren Tess =)
 
 
 
 
Haha, jag hittade den perfekta vilopausen
 
 
Min vackra kusin
 
 
Detta trädet beundrade jag väldigt mycket.
 
 
Älskade denna färgkombinationen på våra skor.
 
 
Sist men inte minst lilla jag uppe i ett träd, hehe =)
 
 
 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Tingeling. ..
vilket mysigt naturställe ni hittat! Underbara träd o man skulle kunna tro att du är tvilling med din kusin ni är mer lika än du o Madde👍Är det i Lund nånstans? Dit ska hag imorgon o få "ödet " om min onda fot -inge vidare.
hoppas Valborg varit fint fast du jobbat enhel del. Massa goa kramisar Angel ♡☆

Svar: Hej Angel, ja det stämmer att det var i Lund, eller strax utanför om, jag ska vara helt ärlig minns jag inte vad stället heter, men jag kan ta reda på det om du vill. =)Massa goa kramar
Tess

#2 - - carina gustavsson:

Fina bilder på min dotter och dig Therese.kram

Svar: Tack kusinvitamin =)
Tess

#3 - - carina gustavsson:

Ja det håller jag med om att ni är mer lika än Madde, TERESE var det inte i Sjöbo nånstans ni var?? KRAM från en kusin

Svar: Sjöbo lät bekant, kan ha varit där vi var =)Du får följa med nästa gång, tycker jag. kramar i massor kusinvitamin
Tess

#4 - - carina gustavsson:

ja de vill jag gärna,,kram kusin