Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

En bok för dig som jobbar med hälsa eller bara har ett stort intresse för hälsa!!!

Näringsmedicinska Uppslagsboken!!!
Nu har jag inte läst hela boken, den är ju gigantisk men jag har lusläst och tycker den verkar kanon bra, den är ju som ett uppslagsverk också.
Boken kostar cirka 500kr, den finns nog att beställa på bokus. Jag beställde min bok via jobbet.
 
 
Här ser ni vad ni kan läsa om i boken
 
 
Idag läste jag om probiotika som är ett mycket intressant ämne när det gäller vår hälsa, jag äter själv dagligen yoghurtpulver som ska vara bra för tarmfloran, särskilt viktigt nu efter sjukhusbesöket när jag fick antibiotika.
 
 
Här har ni tabletterna som jag äter dagligen, förutom stödjande egenskaper för immunförsvaret tycker jag min mage fungerar bättre också.
 
 
#1 - - Cecilia RockBabe Kärvegård:

Tänk vad mycket det finns att lära sig. Jag är så dåligt insatt i sådana här saker men tycker ändå att det är intressant.

Önskar dig en suverän fredag!

You Rock!!!

Svar: Jag önskar dig detsamma =)
Tess