Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Vem är denna galna kvinna????

 
Som sitter halvnaken mitt ute i en skog mitt i natten? Kan det vara Tess? Jo visst är det så...
Jag försökte mig på en mediationen men jag blev störd av alla skogsmullar där ute i skogen, hihi!!
 
Nej, nu postar jag inlägget innan jag ångrar mig, mer nakenbild än så här får ni inte se.. =)
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Hej Tess!

Vacker bild....men fattar inte varför du håller fingrarna så hm...?
Meditera måste du ta på allvar och gå in för det:)

Kjam från mig till dig - tack för en trevlig stund idag!/din vän Angelnrone

PS. skulle kunna tänka mig sitta på samma ställe fast på dan så man ser alla vackra färger där.DS

Svar: Hehe, kan väl erkänna att jag inte mediterade, vet nog inte vad jag höll på med, kanske allmänt galen? =) Men det bjuder jag på, =)
Tack detsamma för en trevlig stund, hoppas du får en natts god sömn, vi har precis tittat på kockarnas kamp och ska snart lägga oss, Natti Natti kramar i massor
Tess

#2 - - kaffehörnan:

Där fångade jag dig bums nästan *ler
Smyger på dig skräms lite. Sedan ångrar jag mig o du får en kram

Vad kreativ du är

#3 - - Crazylicious:

Hihi, nakenchock! ;) Fin bild dock, tycker jag. Ser harmoniskt ut.
Kram till dig och ha en underbar fredag nu!