Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Ont i kepsen

 

Idag har jag inte gjort många knop, haft skallebank hela dagen och jag tror det kommer från nacken.
Har gottar mig med min spicknackkudde hela dagen som gjort underverk, jätte skönt och jag somnade ett par timmar mitt på dagen, Andreas gav mig även massage när han kom hem från jobbet och nu mår jag mycket bättre, snart ska jag se på hela sverige bakar, vad ska ni göra ikväll?
 
 
#1 - - Crazylicious:

Många fina grejer du har testat! :) Och hoppas verkligen att huvudet mår bra igen. Stor kram till dig och ha en bra lördagskväll!