Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Detta måste vara den godaste återhämtningsdrycken

Havredryck med leaders proteinpulver
 
Min älskade svärfar jobbar på företaget som tillverkar denna havredryck, hoppas man kan köra ett litet samarbete med OATLY i framtiden, vem vet? ;P
Har ni provat deras havredryck förresten? Själv tycker jag de är bra som bas i smoothie, pannkakor, bakverk eller som idag återhämtning med proteinpulver.
 
 
Denna kombinationen alltså, den är nog svårslagen. Brukar även ta en banan direkt efter passet, syrran har fått in ekologiska bananer som man får plocka direkt efter passet.
Känns faktiskt skönt att man redan har tränat, idag körde vi mycket handstående vilket jag tycker är jätte kul men samtidigt krävs det mycket styrka axlar och där är jag lite svag.

Nu väntar vi på att vår nya soffa ska komma, känns super spännande.
Ha en fin dag, kramar
 
 
#1 - - Crazylicious:

Jag älskar deras smaksatta havredrycker, sååå goda!
Sv: Jo, vi som sade att vi skulle bo i vår lgh i minst tre år för att det var så jobbigt att flytta dit! Haha. Vi vet inte när vi flyttar, beror på vad vi köper. Senast den 1/8 skall vi vara ute iaf :)
Kram

#2 - - Angelnrone:

Men vännen... Nu förstår jag ingenting??? Ni har precis flyttat in ska ni flytta igen? "Senast 1/8 ska ni vara utd??? Har jag missat nåt kramelikram Angel❤

Svar: Hejsan, nä vi ska inte flytta, har flyttat vad jag ska nu för ett tag i alla fall.Vart står det? Kramilikram. =)
Tess

#3 - - Angelnrone:

D står här ovanför kramis

#4 - - Anonym:

oh är havremjölken god? måste prova

Svar: Den är super god, kanske inte dricka enbart men K den är god i smoothie med bär och i pannkakssmet eller andra bakverk =)
Tess