Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Nu ska vi bygga våra egna hyllor =)

Vi tänkte köra på Ikeas bestå hyllor som man kan kombinera hur man vill. nu när vi har fått soffan är det enklare att se hur vi vill ha det. Idag har jag även beställt en sängstomme och vi ska åka ut till Ikea och köpa en byrå till sovrummet.
 
 
 
 
 
#1 - - fight4fit:

Vilken fin soffa! Är själv på jakt, vart kommer den ifrån?

#2 - - ANGELICA - Hälsosamt:

Den där soffan såg ju riktigt mysig ut :D

#3 - - GoForFit:

Sjukt fin soffa!! :)

sv: Supergott var det! :)

#4 - - Angelnrone:

Jättefräsig soffa! Där kan ni ligga o se på TV båda i varsitt hörn mysigt Gillar U-soffor men kan tycka att utrymmet blir lite litet för ett bord och främmande kanske. Men är man inte så många är det perfekt! Soffan är jättesnygg gillade att det är både tyg o läder! Kramis i massor Angelnrone♥

Svar: Kära angelnrone, tack så mycket...idag köpte vi ett soffbord, den kommer hem och ett par dagar, köpte den på trademax där vi köpte soffan, kommer bli perfekt.Kramilikram
Tess