Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Trevligt besök =)

Idag när jag kom hem från jobb satt ett glatt gäng hemma i vårt kök, vilken trevlig överraskning. =)
Andreas hade fixat mat och allt, vilken karl man har alltså. 
 
 
Andreas bror Mattias busar med sin dotter Vera
 
 
Vi fick en vacker blomma. de vackraste blommorna jag vet.
 
 
När jag kom hem var soffan uppsatt och klar. =)
Jag älskar verkligen vår soffa, helt underbart. Coolt med kontrasten mellan skinn och tyg.
 
 
Nu ska vi ta det lugnt, se en film och relaxa. Andreas är lite trött efter läger med 30 ungar i simhallen  hela helgen. =)