Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Vilken befrielse =)

Det är så jäkla skönt att slippa diska all disk förhand, ni anar inte. Jag lagar ju mat väldigt ofta och ibland flera gånger om dagen, frukost, mellanmål. middag och lunch så det blir ju en del disk hela tiden.
Klart man får ju diska knivar och grytor men det går ju så himla fort. Nu slipper jag det jobbigaste av allt i köket, nämligen att diska.
 
Tack älskade diskmaskin, plus att man slipper bråket om vem som ska diska numera. =)
 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Tjingeling!

Här kommer en hälsning från en med en rejäl förkylning! Slog på igår och fy så trist, huvudet känns som en boll! Du är väl värd en diskmaskin, nu får du tid över till en massa annat härligt! Karm på dig vännen Angel♥ PS berättade Mamma att hon var o hälsade på mig häromdan? Hon e lika trevlig som du!

Svar: Tjingeling, =)Åh vad jobbigt, krya på dig och hoppas snart att förkylningen släpper, inte roligt alls.
Hade faktiskt en del förkylda kunder inne i butiken igår, så det är nog något som går nu känns det som. Ja mamma har berättat att ni träffades på en fika, vad skoj. =)
Hihi, jag har hört jag å mamma e lika trevliga, kramar i massor.. =)
Tess

#2 - - viola:

SVAR: det var det!

#3 - - Hanna:

Vad härligt med en diskmaskin! Jag hade också vela ha en men det får vänta tills vi skaffar en större lägenhet :)

#4 - - ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Åh vad skönt med diskmaskin. :)

SVAR: Tack. :) De är från wildchick.se :) Kram

#5 - - Hanna:

Sv: Åh vad glad jag blir! :) Ärligt talat är jag inte så duktig på designer.. Men tack vare nattstad är det väldigt enkelt att ändra allt i sin design så det underlättar en hel del :)

#6 - - nathalie:

ja håller med dig! så skönt med en diskmaskin! hoppas att du har haft en fin helg med massor av glädje och skratt!♡