Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Mitt senaste inköp från Life

Himalaya salt
 
Himalaya salt är helt fri från föroreningar och kemikalier och innehåller alla mineraler och spårämnen som finns i människans kropp. Har skrivit ett tidigare inlägg om detta salt, sök på det i bloggen om ni vill.
Jag ersätter vanligt bordsalt med himalaya salt. =)
 

Så vackert att titta på
 
 
Här har ni min favorit himalayalampa i fönsterkarmen.
 
 
#1 - - Angelnrone:

Hej Vännen! Väntade på ditt samtal men...såg att du var härinne i alla fall. Hoppas att du och kusinen haft en trevlig dag i Lund! Det saltet har jag med kollat lite på och saltstenen har jag sett på många ställen, men inte köpt någon än. Vi hörs kramelikram din vän Angel♥

Svar: Hej Angel, japps jag älskar det saltet, man kan både ha det i maten och sen en lampa i fönstret =), jag köpte min lampa i polen för många år sedan, men de kanske finns att köpa på sjätte sinnet? =) Kramar i massor
Tess