Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Mina sommarfavoriter =)

Idag köpte jag med mig hem lite godsaker från jobb som jag är lite besatt av just nu. =)
 
Aloe Vera drycken
 
så läskande och svalkande, brukar bli en sådan mitt på dagen när det är som varmast.
Innehåller 50% fruktkött från Aloe Vera, naturlig vindruvsarom samt honung.
 
 
 
Cocoa med mandlar i råchoklad
 
Innehåller råchoklad (kakaoböna), palmsocker, kakaosmör och mandel.
Kakao är rikt på kalium, magnesium, järn samt E-vitamin från mandlar.
Man blir mätt redan efter ett par stycken, gott att äta på nu under kvällen till film.
 
 
Gott, gott
 
 
Sen får jag inte glömma min lilla favorit, Kenzo!! Syrrana lilla vovve som jag har passat lite nu i veckan, ska passa honom på Lördag igen efter jobb och jag längtar så..
 
 
 
Han verkar stortrivas hemma hos oss, sover sött på golvet!! =)
 
 
Puss puss
#1 - - Jennifer:

Sv: Tack så mkt :)

#2 - - Beatrice Lind:

Vadååå, vad är det där? Mandlar? :O Var hittar man de någonstans? KRAM!

#3 - - Hanna:

Den där Aloe vera drycken låter så god när andra pratat om den men jag har inte vågat testa den ännu.. :)
Sv: Vad roligt att du tycker de! Tack så super mycket! :) Kram!

#4 - - Amanda [SPONTAN]:

Åh vad söt Kenzo är!

#5 - - Johanna Svensson ♡:

Gud så söt hund :D

#6 - - ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Vill prova aloe vera. :)

Svar: Ja det är kanon bra för mycket, =)
Tess