Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Min dag =)

Tjena alla babes =)
 
Dagen började med ett riktigt bra crossfit pass med mina systrar, sen stack jag, sambon och lillasyster ner till stan och shoppade, blev en lite fika på naked juice bar där jag åt en frozen yoghurt!! Attans vad gott!!
Ikväll har vi även varit barnpassare till söta lilla Vera. =)
 
När vi kom hem från stan serverade jag lite frukt till oss, älskar vår balkong!! =)
 
 
Yammi Yammi
 
 
Sommarhatten åkte på idag =)
 
 
Min frozenyoghurt  på stan med mangosås, hasselnötskross och kokosflingor, så himla gott!!!
 
 
 
#1 - - Erica:

Vilken vacker bild på dig! :) <3

Svar: Tack söta =)
Tess