Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Slängde nyss ihop dagens matlåda.

Torsk, grönsaker och kokosmjölk med smak av ingefära
 
Detta behövs:
 
4 tinade torskfileèr
1 förpackning kokosmjök
1 bit ingefära (riv och skär till tunna småbitar) 
1 bunt broccoli
1 gul paprika
några champinjoner
1 rödlök
salt och peppar
 
Gör: Lägg samtliga ingredienser i en ungsäkerform, ställ in i ugnen på 220 grader i cirka 20 - 25 minuter.
Till torsken ska jag servera råris.
 
 
 
kommer nog bli smasken på jobb. Mysfredag på jobb kan man säga.

 
#1 - - Hanna:

De där lät riktigt gott! Jag ska laga massa matlådor nu i helgen, får se vad jag hittar på för gott :)
Sv: Jo det har vi, i augusti blev han våran :) Hoppas du får en fin helg, kramar!