Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Barn skriver till gud =)

Haha detta är ju bara så roligt, barn som skriver till gud, barn är underbara och roliga små liv.
Här har ni min humor på högsta nivå.
 
Här har ni boken, vet tyvärr inte vart man kan köpa den.
 
 
Hihi
 
 
haha,
 
 
Här har ni en mycket klok fråga, hehe
 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Hej vännen!

Men så underbara små tankar från det bästa vi har - BARNEN! Den boken ska jag köpa gulligt värre!

Kramelikram Angel♥

Svar: Hej angel = ) Javisst är det underbart, hihih =)
Jag vet tyvärr inte vart man köper boken, antingen kan man kolla på nätet på någon boksida eller kanske någon bokaffär, kramar i massor
Tess