Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Godmorgon

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här men jag håller på med en ny blogg som jag snart kommer blogga mer på, tanken är att jag bara ska lägga upp recept där men mer info kommer när det är dags.
Kommer inte sluta helt med denna bloggen men den senaste tiden har jag inte haft samma lust och förhoppningsvis kommer lusten tillbaka igen. Nu i sommar planerar jag och sambon en roadtrip i USA och ni kommer självklart få ta del av den. =)
 
Idag blev det en härlig frukost
 
Blåbärshavregröt med blåbärspulver, chiafrö och söta mullbär. Basen består av ekologisk havregryn, oatly havredryck och ekologisk blåbärspulver, samt mullbären och chiafrö.
 
 
Närbild
 
 
#1 - - Angelnrone:

Morning!
åh vad gott det ser ut (fast gröt har jag svårt för)! Det blir spännande med din nya blogg! Hoppas amlt väl med dig o tack för senast vilken mysig dag☺Jag har också tappat lusten ibland på min blogg, ibland behöver man energin till annat med...
massa goa kramisar till dig Tess från Angel 😇💜

#2 - - Angelnrone:

Morning!
åh vad gott det ser ut (fast gröt har jag svårt för)! Det blir spännande med din nya blogg! Hoppas amlt väl med dig o tack för senast vilken mysig dag☺Jag har också tappat lusten ibland på min blogg, ibland behöver man energin till annat med...
massa goa kramisar till dig Tess från Angel 😇💜

Svar: Godkväll min fina =)Tack själv för ett härligt sällskap och all skratt och den goda maten. =)
Ja det stämmer, ibland tappar man lusten att blogga, nu fick jag en ny ide med ny blogg, får se hur det går med det =)
Kramar i massor till dig.
Tess