Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Gåvor från familjen

Tack så mycket, blommorna fick jag av pappa och yvonne och lycktan av mamma och jonas...
 
 
Denna vackra ängel fick jag av morbrors fru Eliza innan sjukhus besöket, tycker den är så vacker =)
 
 
Här har ni våra nymålade högtalare som jag precis hann bli klart innan färden till sjukhuset. Ska se om jag inte kan lägga upp före och efterbilder på det senare, nu när jag bara ligger och degar i soffan får jag passa på att blogga lite mer. Jag har även en bra bok jag ska tipsa er om senare. Kommer läsa mycket hälsoböcker och lyssna på ljudböcker nu när jag är sjukskriven.
 
 
Hej, svejs så länge...
#1 - - Angelnrone:

Åh vilken vacker Ängel påminner om min ena (den stora i rödlila).
Så fina högtalarna blev lite annorlunda! Massa goa kramar fr Angel ♥ ☆

Svar: Hej fina =) Tack så mycket vad roligt att höra, jag är också nöjd med högtalarna. Kramar i massor
Tess