Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Hemma från sjukan


Under Fredagen åkte jag akut in till sjukhuset med magsmärtor och högfeber, orkade knappt ta mig fram bara, ville nästan stanna hemma eftersom jag var utslagen men magkänslan sa ändå att vi skulle åka in och Andreas tjatade på mig flera gånger.
Jag hade de klassiska symtomen, smärtor på höger sida, feber och kräkningar.

När jag väl kom till sjukhuset blev jag så väl omhändertagen men jag fick vänta nästan 9 timmar innan operation för jag blev skickad på olika ställen innan man konstaterade att det verkligen var blindtarmen, på blodprov såg man nämligen direkt att det inte var något som stämde i kroppen.  Läkaren misstänkte blindtarmen direkt med ville utesluta äggstockarna.

Innan operation fick jag komma till en mycket bra läkare på gynavdelningen, där konstaterades det att min livmoder var pefekt och jag hade fina äggstockar med massa äggblåsor, vilket kändes skönt.

Efter regn kommer solsken säger man och det tror jag också, nu blir det bara bättre och bättre...

Snygg Tess på benen, kan säga att det var ingen skön känsla att vakna efter narkos, jag sov, var allmänt förrvirrad (mer än vanligt *blink*) och mådde illa, typ en baksmälla fast 100 gånger värre.
 
 
Fick alla hjärtans dag present av älskligen på sjuksängen =)
Sen får jag inte glömma att tacka min trevliga rumskompis som höll mig sällskap. =)
 
 
Tack och hej nu ska jag vila, är ganska pigg men är lite öm, tur att jag har min lilla sjuksköterska(andreas) hemma =)
 
kramilikram
#1 - - jennifer :

Härligt blogg
Tack ennu en gång för att jag fick lära känna dig, ses snart på familia

Svar: Tack skoj att höra =) kram
Tess

#2 - - Carro:

Lika söt ändå. ☺

Svar: tack fina =)
Tess

#3 - - Angelnrone:

Kära Tess...
Va kul att du är hemma o uppe på benen igen. Ja det är en pärs, minns själv när jag låg på samma ställe och hade kräkts blod hela natten o hade flera hål i matstrupen inget vidare! Minns också att personalen var omhändertagande! Tyvärr blir inte alla lika väl bemötta inte gamla! Hoppas du fick mina sms har haft mycket att stå i ensam, inför begravningen av min Älskade mamma Styrkekramisar fr Angel♡☆

Svar: Hej fina angel, kul att höra från dig =)Tack så mycket för kärleken du sände, den värmde verkligen, just nu mår jag illa, är knappt på benen men jag tror det tar ett par dagar. Vi hörs snart, tänker på dig också..kramar i massor..
Tess

#4 - - Cecilia Johansson:

Oj! Nålen sitter på ett känsligt ställe. Hoppas att du sart är på benen oavsett vad du råkat ut för.

/Cecilia
www.ceciliajohansson.nu

#5 - - Linn Strömberg:

Åhh vad jobbigt! Vilken tur att du fick bra hjälp, krya på dig!

#6 - - Anonym:

Krya på dig fina. Kramar Sandra

Svar: Tack fina du =)
Tess

#7 - - Sandra :

Vad heter du på ig gumman? Radera min gamla då de blev för mycket press över den. Gjort en ny nu & letar efter dig 😛

Svar: Hej söta, jag heter tettis84 men tyvärr använder jag inte den så flitigt. =)Men vi hörs säkert där också, ha nu en underbar kväll, kramar i massor
Tess

#8 - - Sandra :

Tusen tack gumman 😊 Jag heter sakar8907 på min nya! Hoppas du mår bättre och trevlig helg. Kramar