Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Jag och Kenzo har busat idag....

Idag har jag passat syrrans hund Kenzo, han är så himla go och snäll fast att han snodde all min mat på tallriken.
Nu har jag lärt mig att man inte kan lämna något ätbart framme längre för han vet precis vart alla godsaker finns, Förutom tjuveriet har vi haft det skoj, tagit långa promenader och lekt med boll.
 
Här har ni den lila styga vargen, haha roligt foto..han är fortfarande valp ett tag till om jag inte minns helt fel, tror han är 10 månader nu.
 
 
Huvudet upp och ner är skoj, wihoho
 
 
Hans favorit boll är en tennisboll den skulle han nog kunna leka med dygnet runt.
 
 
Hundpuss
 
 
Närbild =)
 
 
Nu var det slut på det roliga, längtar tills fredag för då ska jag och syrran laga en hälsosam meny till våra karlar.
Ni kommer givetvis ta ta del av recepten senare...
 
Ha nu en riktig myskväll, kramar från Tess
#1 - - Sandra Rogers:

Haha, jag minns också när vi inte kunde lämna mat framme med våra hundar. Så jäkla snabba är de också. Vad speciellt med brunt och blått öga!!

Svar:Åh, tack! Jag har också opererat bort blindtarmen. Satan i gatan vad ont det gör. Hoppas du mår bättre nu! Tack för dina krya hälsningar.
Kram

#2 - - Angelnrone:

Åh söta Kenzo ( kan man väl säga även om en kille) hihi...
Jag kan tänka mig att du blir riktigt bortskämd hemma hos moster Tess med både kärlek o lite gott :):) Tess har du testat tricket jag berättade för dig? Kan tänka mig att det är mer spännande med allt det goda du lagar.

Kramisar i massor t dig min fina vän Angelnrone ♥ ☆

Svar: Hej Angel, tack tack =) Ja han är så söt och rolig att umgås med, som vi diskuterade igår är där något mellan Kenzo och mig. =)
Jag tänkte prova det i helgen när jag är ledig, du menar det med sillen och potatis? =) Det lät så himla gott, kramar i massor
Tess