Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Älskade Kenzo

Kan man sakna en hund så här mycket? =)
Så fort jag får chansen går jag ut en promenad med honom, nu flyttar syrran närmre oss nästa månad och då kommer vi säkert träffas oftare. Nu blir det mest på träningen och Kenzo är med henne där varje dag, jag passar på att leka och ta en promenad med honom då.
 
Älskar denna bilden, coolt med tungan och han är så vacker och en helt underbar vovve...
 
 
#1 - - Angelnrone:

Åh vilken sötnos - underbara ögon ett av var färg! Jättefint tecknad! Ja det är härligt att gå ut med hundar, man träffar mycket trevliga människor. Gud vad jag saknar min dotters hund Nicky hon var också väldigt söt, snäll och så mänsklig på nåt vis...

See You tomorrow det ska bli jättekul, nu har vi säkert mycket att prata om eller hur?
Kramelikram så länge din vän Angel♥