Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Fem små saker som är ett måste i år

1. Börja träna mer yoga och meditera.
 
2. Laga massa nya recept och använda råvaror som jag aldrig ätit innan, utveckla min inre kock med andra ord. =)
 
3. Resa iväg, allt från att ta sig till SPA över en helg eller varför inte en stadsresa till Paris, vem vet.
 
4. Börja måla, jag är ingen expert men att kladda med lite färg är härligt, det påminner lite om när man var barn och målade med vattenfärg.
 
5. Ta varje dag som den är, njuta och försöka se positivt till allt som händer i livet. Skratta och ha roligt hela vägen.
 
 
#1 - - Sandra:

Vilka härliga och sunda mål :)

Svar: Tack så mycket fina du =)Kul att höra från dig, hoppas allt är väl? kramar
Tess