Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Mer foto =)

Har gått igenom hela datorns foto nu och hittade dessa godingar. Härliga minnen är det bästa jag vet.
Att minnas tillbaka till något fint man upplevt känns underbart.
 
Skogen är en fridfull plats, detta fotot togs när jag campande.
 
 
Midsommar flickan med blommor i håret
 
 
New york var en grym stad, att känna pulsen i staden fick hjärtat att slå hundra slag.
 
 
Frihetsgudinnan på avstånd
 
 
Små ekorrar i Central Park, precis som i alla filmer =)
 
 
Lilla jag
 
 
Skog, avslappning och fiske
 
 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Vackra naturbilder♡
Tog du inte nåt fint kort i den mystiska skogen när vi var där? Tänk d hade jag för mig ha d så jättebra hörs o syns kramelikram Angel♡☆

Svar: Hej Angel. tack så mycket vad roligt att höra. =) Ska kika in på din blogg senare. Hoppas du får en underbar dag, massa goa kramar från Tess
Tess