Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Mys på stan

Idag har jag varit nere i stan och myst på en Italiensk restaurang med Eva-Lena, efter maten gick vi bort till kyrkan som låg i närheten, där tände vi ljus och njöt av allt kyrkligt.
 
Olssons skafferi är en trevlig Italiensk restaurang i Helsingborg med mycket god mat.
Vi fick den bästa platsen såklart. Hihi =)
 
 
Vitlöksmarinerad rostbiff med rotsaker och grönsallad, det var smaskens.
 
 
 
 
Maria kyrkan
 
 
Fina Eva-Lena =)
 
 
Jag tänder ett ljus i kyrkan
 
 
Altaret och Jesus =)
 
 
Tack så mycket för en underbar dag =)
 
#1 - - Angelnrone:

Hejsan min vän!
Tack för några jättemysiga timmar med trevligt sällskap, underbar mat på ett ställe med gamla anor o en del själar från andra sidan som gärna skulle vilja smaka vår så goda mat(åtminstone 3 st) hihi...
Att vi sedan besökte den vackra Maria kyrkan och avslutade en fin dag därinne gav massor av andliga upplevelser och en hel del spännande foto med lite Änglar på något av korten m.m.
Tack fina Tess -det får vi snart göra om!
Kramisar o en riktigt God natt/ Angel♥☆

Svar: Hej Angel, tack själv =)Det var så himla mysigt och allt det andliga är fantastiskt, spännande att sitta och lyssna på dig och dina upplevelser...
Nu väntar tvätten, massa goa kramar =)(
Tess