Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Simning i höganäs

Idag har jag varit och simmat, jätte bra träning!!! Kommer simma nu varannan Söndag när jag är ledig och längtar redan till nästa pass, det var svårare än vad jag trodde, alltså att simma rätt teknik. Idag körde vi mycket benspark, så jag hoppas det känns i benen imorgon.
Sambon höll i passet idag och han är en duktig simtränare, mycket bra på att lära ut och en del av övningarna klarade man.
 
Höganäs simhall, crossfithelsingborg har gjort en deal med höganäs simsällskap så tränar ni eller vill börja träna crossfit så har ni simning i schemat också, bra och rolig kombination till sin träning.
 
 
Andreas har full fokus på sina elever, kul att se alla duktiga ungdomarna simma..
 
 
Helgens SPA räckte inte ;P
 
 
Haha, snygg man är i badmössa, näsan ser lite sne ut också men det bjuder jag på...