Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

SPA på Erikslund.

I helgen har jag och sambon varit på SPA, härligt värre..
Det har både varit avkopplande och roligt, igår fick jag en kroppsbehandling med skrubb och inpackning senare på kvällen njöt vi av en god middag, idag var Andreas på massage och jag låg i bubbelpoolen, här kommer lite bilder från SPA vistelsen.
 
Suddig men härlig bild. Morgonrocksmannen i gången...mot bubbelpoolen..
 
 
Inte bara en galning mot bubbelpoolen utan två, haha =)
 
 
Äntligen kom vi fram till bubbelpoolen
 
 
Nu är det bara jag som saknas, hihi
 
 
Sen var det dags för dopp i den kalla tunnan, har videobevis på det eftersom Andreas inte trodde jag skulle våga.
När jag hade gjort det fick Andreas också doppa sig, har videobevis där också.
 
 
Jag ser lite trött ut efter all behandling under dagen, somnade nästan där i behandlingsrummet när jag fick massage och kroppsinpackning.
 
 
Sist men inte minst, bibel läsning. Hittade boken i garderoben och var tvungen att läsa lite, blev ingen långvarig läsning kan jag lova så jag blev aldrig frälst. =)
 
 
Ha en underbar Lördag alla som tittar in // Tess