Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Spöktimmen

Nu börjar spöktimmen och mitt favoritprogram, det okända. Jag älskar den andliga världen och har själv fångat andligt på foto. Minns ni när jag besökte Stockholm i somras för att se One DIrection med lillasyster och familjen?
I Stockholm besökte vi Vasamuseet och där fångade jag mycket andligt på mina foton.
 
Här har ni bildbevis, hoppas inte att ni blir rädda. =)
 
Jag har ringat in de som jag ser, till höger ser jag en man med hatt, han ser glad ut och ler, kan även se att han har en stor näsa. Jag kollade upp hur de såg ut under vasatiden och de hade mycket hattar *spännande va*
 
Längst ner till vänster ser jag en liten flicka med lång vit klänning, Hon håller upp sina händer som att hon ber. Hon har långt brunt hår och är väldigt söt, ser henne i 5 - 6 års åldern ungefär.
 
 
Jag har zomat in flickan och här ser man henne mycket tydligare.
 
 
Detta foto får jag inte riktigt grep om men jag tycker mig se flera ansikten här.
 
 
Typ där, jag ser en man i profil ganska gammal och han har hatt på sig.
 
 
 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Hej Tess!

Ja jag ser en hel del o vilken vacker Ängel, ska bli kul att prata lite om det imorgon! Jättefina bilder och Wasa har ju en sorglig historia bakom sig ett vackert skepp många detaljer med mycket andligt kvar i vraket! Den kantrade ju utanför Stockholm 1628 jättefina bilder...
Massa goa kramisar Angel♥