Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Fiskelycka =)

Hej bloggen. Häromdagen var jag och fina angel och fiskade i västhamnen i Helsingborg, det var en mycket trevlig dag vill jag lova. Mellan allt fiskade åt vi en god sallad som jag hade handlat med mig. Solen dök upp lite senare under dagen och vi fick en trevlig dag i fiskens tecken. =)
 
Angel fiskar och får lite hjälp av en karl =)
Hon fick en fin fisk, finaste på hela dagen och på väldigt länge.
 
 
Tyvärr fick jag ingen fisk men bättre lycka nästa gång.
 
 
Snyggingen äter lunch, haha...jag frös lite där på morgontimmarna, tur fick jag låna angels handduk...hihi
 
 
Här kommer fisken, gud vad spännande det var.
 
 
Det blev en havsöring på 2 kg, Grattis Eva-Lena, jag är verkligen imponerad. =)
 
 
På nätet skrevs det om angels fina fångst vilket jag tyckte var skoj. =)
 
 
Tack för en underbar fiskelycka angel, mycket trevlig dag med gott skratt och fina minnen.
 
// Tess
#1 - - Angelnrone:

Tingeling vännen!
Ja det var verkligen en härlig dag med många glada skratt go sallad o till slut en firre:):) Nästa gång tar vi en sjö vid nån brygga med mysig natur! Ja det var en jättemysig dag trots att solen på himlen uteblev, men ty kte vi strålade så bra utan den ändå -kul dag! Havsöringen räckte till 2 middagar mums...
kramisar från Angel ♡

#2 - - Angelnrone:

Tingeling vännen!
Ja det var verkligen en härlig dag med många glada skratt go sallad o till slut en firre:):) Nästa gång tar vi en sjö vid nån brygga med mysig natur! Ja det var en jättemysig dag trots att solen på himlen uteblev, men ty kte vi strålade så bra utan den ändå -kul dag! Havsöringen räckte till 2 middagar mums...
kramisar från Angel ♡