Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Fler bilder

Hej gott folk, här kommer fler blandade foton från vår tripp,  vi njuter av varje sekund. 
 
I San Francisco besökte vi gatan där alla hippies fortfarande lever vidare, det var riktigt coolt och det kändes som om att man var tillbaka i tiden. På gatorna kunde man se många hippies och man kunde köpa många häftiga prylar.
 
 
Jag tog flera närbilder på Painted ladies, älskade dessa små söta husen. 
 
 
 
Jag har köpt mig ett par söta nya solglasögon, kärlek i blicken. ♡ 
 
 
Vyn från golden bridge
 
 
Pier39 är den mest kända piren i San Francisco, dit kommer vilda sjölejon för att vila. :) 
 
 
 
 
Buddha I Japanese tea garden
 
 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Hej på er turturduvor!
Åh vilka underbara bilder hur är det då i verkligen... Förstår att ni njuter vännen brillorna är ju et klart bevis på det hihi...kul att få följa er på resan man blir redigt avis.Massa goa Änglakramisar till er trevlig foftsatt resa Angel☆♡☆