Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Hej bloggen

Blir inget långt inlägg för vi har lite sämre internet på detta hotellet. Igår skådade vi fantastisk natur på yosemite och idag beger vi oss mot öken och Las Vegas. ♡ 
 
Yosemite hade fantastiska vyer med höga berg, träd och vackra sjöar, egentligen hade vi behövt fler dagar där för att hinna med allt. Här mötte vi en man med alla hans åsnor. :) 
 
 
Här har ni vårt vrålåk, hehe...
Vi körde nerrullat Igår hela dagen med mycket solkräm.
 
Angel du hade rätt, wow
Smålog när vi fick se bilen. 
 
 
Här står vi med cabben och kollar utsikten
 
 
 
Nu drar vi vidare mot öknen, hoppas på bättre nät där. 
 
Kram från Tess och Andy
#1 - - Angelnrone:

Hello
Haha...d sa jag väl! Då e det bara att ta byxor med stora fickor i om ni e på väg till Las Vegas ♡! Underbara bilder och vilke

#2 - - Angelnrone:

Forts. O vad solbrända ni kommer bli! Verkligen en redig drömresa kul för det behövde ni♡♡. Take care kramisar till er från Angel☆♡☆

#3 - - Angelnrone:

Forts. O vad solbrända ni kommer bli! Verkligen en redig drömresa kul för det behövde ni♡♡. Take care kramisar till er från Angel☆♡☆