Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Mosters Älskling

Här har ni min lilla systerdotter Erla, vilken liten pärla. Min vän har stickat en söt klänning till henne som en gåva från mig och det tackar jag av hela mitt hjärta. Idag när jag fick på henne klänningen fick jag nästan en tår i ögat, min älskade lilla tösabit. // Från en stolt moster
 
Jag har fått höra från flera att jag är lik Erla, speciellt när jag också var en liten bebis men jag kan lova att jag inte är inblandat i tillverkningen. Hehe =)
Eftersom jag och syrran är tvillingar är det inte särskilt konstigt alls.
 
 
Syrran och lilla Erla =)
Här har ni den söta klänningen som angelnrone har gjort, hennes blogg är www.minmedialaresa.blogg.se om ni vill kika in, hon är väldigt kreativ och gör både egna smycken, barnkläder och massa annat trevligt till ett bra pris.
 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Åh så söt hon är lilla Erla och nästan samma namn som min lilla sötnos (barnbarn) Eyla♥
Så fin hon blev i klänningen kul att den blev omtyckt så glad jag blir;)
Som hon tittar på er både moster o mamma;)
Hoppas hon får glädje av den kramelikram Angel ♡☆