Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Blåbärssmoothie

Denna morgon lägger jag fokus på blåbär, det fantastiska bären som är rikt på C-vitamin, B-vitaminer samt antioxidanterna. Bäret är även rikt på fiber och en del mineraler som kalcium och zink.
 
Recept: 1 glas
 
2dl havredryck oatly
2dl fryst blåbär
0,5 banan
2 tsk blåbärspulver
 
Gör: Mixa samtliga ingredienser i en blender, drick omgående.
 
Jag dekorerade med lite blåbärspulver också, mums =)
 
 
Ekologisk blåbärspulver
 
 
#1 - - Hanna:

Den där ser god ut :) Hoppas allt är bra med dig!

Svar: Hej =)Allt är bra här, hoppas detsamma? Kul att höra från dig, kramar
Tess