Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Detox dag 1

Godmorgon
 
Nu sitter jag här och har fått i mig mitt första mål, eller andra kan man väl säga.
Jag började dagen med en ingefärsshot som gjordes på ekologisk ingefärspulver och pressad citron, den tänkte jag börja dagen med varje morgon, imorgon tänkte jag även prova att slänga i lite vetegräspulver, kanske inte är det godaste man druckit men ack så nyttigt. =)
 
Blåbärsyoghurten var god med nötter och björnbär. jag kommer senare ikväll lägga upp de recept som jag tycker jag lyckats bäst med och nu efter frukosten ska jag göra pesto och citrondressing som vi ska ha hela veckan till våra sallader, 
 
Känns konstigt att inte få dricka morgonkaffet, det är ganska heligt för mig, får se hur det blir med huvudvärken senare. Annars saknar jag inget särskilt, tycker det ska bli skoj att prova lite nytt denna veckan.
 
Never grow up!!!