Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Detox matsedel

Här får ni en liten bättre beskrivning på vad vi ska äta under veckans lopp.
Jag kommer inte lägga upp alla recept eftersom det kommer ta för mycket tid, men är det någon särskild måltid ni känner extra för får ni göra skriva det i kommentarsfältet.
 
Måndag
 
Frukost: blåbärsyoghurt med bär och nötter, kopp te
 
Mellanmål: frukt eller fruktsallad
 
Lunch: grönsallad med pesto
 
Mellanmål: frukt
 
Middag: jordärtskockssoppa
 
Kvällsmål: mangoglass med te
 
Tisdag
 
Frukost: hirsmannagrynsgröt med nötter, frön och bär. kopp te
 
Mellanmål: frukt eller fruktsallad
 
Lunch: grekisk bönsallad med citrondressing
 
Mellanmål: frukt
 
Middag: Rotgrönsaker med sesamlax och äppelsås
 
Kvällsmål:te plus fruksallad
 
Onsdag
 
Frukost: grön smoothie
 
Mellanmål: frukt
 
Lunch: grönsallad med ärthummos
 
Mellanmål: frukt
 
Middag: sötpotatissoppa med ingefärsyoghurt
 
kvällsmål: te och avokadodipp med grönsksstavar
 
Torsdag
 
Frukost: bovetegröt med päron och hasselnötter
 
Mellanmål: mango och melon med chiafrö
 
Lunch: sötpotatisplättar med avokadotopp
 
Mellanmål: nötter
 
Middag: kalkonbröstfile med rotsaker och limesås
 
Kvällsmål: frukt med te
 
Fredag
 
Frukost: Smoothie med bär och havredryck
 
Mellanmål: frukt
 
Lunch: grönsallad med pesto och kalkonbacon
 
Mellanmål: frukt
 
Middag: tacos med kyckling och avokado
 
Kvällsmål: Granatäpple och lakritsrot
 
Lördag
 
Frukost: havrekrossgröt med bär, nötter och frön
 
Mellanmål: granatäppeldrink
 
Lunch: grönsakssoppa
 
Mellanmål: fruktsallad
 
Middag: Räkcocktail
 
Kvällsmål: päron&äppelsmulpaj med vaniljsås
 
Söndag:
 
Frukost: glutenfriapannkakor med trevliga tillbehör
 
Mellanmål: melon&mangodryck
 
Lunch: sesampanerad lax med avokadosallad och sesamdipp
 
Mellanmål: frukt
 
Middag: Kycklingklubba med rotsaker och kall äppel/pepparrotsås
 
Kvällsmål: frukt
 
Let´s go =)