Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

förbereder morgondagens frukost

 
Havrekrossgröt med havredryck från oatly, nu ligger havrekrossen och gottar sig med havremjölken i kylen, cirka 8 - 10 timmar, krossen är rikt på fiber, magnesium, zink och järn. Imorgon ska jag försöka träna ett lätt pass efter min operation och då passar det perfekt med en näringsrik frukost innan som ger dunderenergi.
Förutom gröt kan havrekrossen användas i brödbak för att ge ett saftigt bröd.
Imorgon tänkte jag servera gröten med banan och blåbärspulver, känns som om att det kan bli gott tillsammans.

Gröten behöver bara kokas 5 - 8 minuter så den går snabbt att laga.