Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Havrekrossgröt med banan och blåbärspulver

Nu har frukosten landat i magen och jag är mätt och belåten. Jag tycker havrekrossgröt är mycket godare än vanlig havregrynsgröt, dessutom är den mer rikt på vitaminer, mineraler, fiber eftersom både grodd och kli finns kvar.
 
Blötlägg 1 dl havrekross med 2 dl havredryck från oatly. Dagen efter småkokas gröten 5 - 10 minuter.
Servera med frukt, jag valde banan och blåbärspulver.
 
 
 
#1 - - FITNESSBYERICA:

MUMS, älskar gröt!! :D kram

#2 - - Fredrik Larssen:

Hej

Ser att ni förstått hur nyttigt blåbärspulver är.

Vill ni beställa mera så är ni välkomna till:

www.larssens.se



Vänligen

Fredrik Larssen