Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Hirsmannagrynsgröt med rivet äpple och nötter

Recept: 1 portion
 
3 dl havredryck
3 msk hirsmannagryn
nypa himalayasalt
kanel, kardemumma
 
äpple
valfria nötter
 
Gör så här: Koka upp havredryck med gryn på svag värme tills gröten tjocknat cirka 8 - 10 minuter. Krydda med himalaysalt, kardemumma och kanel.
Servera gröten med rivet äpple och nötter. Jag rostade nötter i ungnen på 150 grader, cirka 10 minuter i en ungssäkerform.
 
Detox dag 2. Jag mår bättre idag men igår mådde jag skit, hade huvudvärk, frossa och illamående. Troligtvis saknade min kropp giftet i kaffet, funderar på att köpa koffeinfritt efter detoxen.
Det går även för sambon, men han har svårt att hålla sig mätt men han kämpar tappert, har man aldrig detoxat innan kan det kännas extra jobbigt.
 
 
 
 
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Mums :D