Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Jag vill tillbaka =)

Fasiken vad jag saknar Florida, jag har så fina upplevelser därifrån som jag skulle vilja uppleva igen.
Vi har pratat om att åka dit i sommar igen, jag har redan börjat kolla på resor och vi skulle kunna tänka oss att ta en kryssing igen med Oasis of the sea, en av världens största fartyg.
 
Sist hade vi med oss våra vänner Karin och Martin men denna gången kommer vi resa själva. Här satt vi vid en bar någonstans i Everglades och jag fick flera myggbet på min rumpa, hehe...
Eftersom vi bilade var vi tvungna att ta vissa hotell som kanske inte var helt lämpliga, men det var ett äventyr och Tess älskar äventyr.
 
 
 
Clearwater och fantastisk solnedgång.
 
 
#1 - - Angelnrone:

Oh så mysigt vännen, förstår att ni längtar dit igen blir säkert så ska du se...
Men nu e jag lite nyfiken...vad är "byggbett" för nåt eller e du lite täppt däsan idag? Hihi... skämt åsido, ha en fin dag! Ja nu e jag klar m allt packat o klart hoppas jag vaknar i tid imorgonbitti massa goa kramisar Angel☆♥

Svar: Hej Angel, haha *skrattar tack för rätt stavelsen =)Ska ändra det genast, *fniss*
Ibland går det snabbt när man skriver inlägg, nästan för snabbt...
kramar till massor, ha nu en underbar dag, kramar
Tess