Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Mullbär, banan och päron

Mellanmålsmums!!
 
God kombination måste jag säga. =)
Jag har varit iväg och tränat med syrran idag, efteråt käkade vi lunch tillsammans och det blev en god sallad med kyckling och fetaost och nu fick jag precis i mig detta goda mellanmål, känns som ett bra mellanmål efter både träning och lunchen.
Ska snart böja med dagens mat som blir kycklingwook med häliga smaker från asien.
Jag har även druckit min första kopp koffeinfria kaffe från Gevalia, helt okey. Ska försöka dricka det ett tag nu i alla fall sen får vi se hur det känns, kanske kommer sakna zoegas goda kaffe så småningom.
 
Ha en fin dag alla som tittar in!!
 
 
#1 - - Angelnrone:

GRATTIS SNÄCKAN PÅ DIN DAG! Jag önskar dig en fin födelsedag!
Kramisar i massor
Din vän Angel♡☆

Svar: Tack så mycket fina angel ==) hihih kramar i massor Nu är jag mätt =)
Tess

#2 - - Hanna:

Hej!
Vilken fin blogg du har. Intressant att läsa om din detox, ser framemot att läsa mer om hur du upplevde den.

Svar: Tack så mycket =) Ja jag ska se om jag inte kan skriva ihop lite om upplevelsen efter detoxen. =)
Kram till dig.
Tess