Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Nu är det snart dax att detoxa

Jag och sambon ska dra igång en 7 dagars detox nästa måndag, alltså inte idag. =)
Nu har jag en vecka på mig att förbereda allt vi ska äta, det är viktigt att man förbereder väl och gör inköpslistor innan.
Är man kaffeberoende eller har andra beroenden är det viktigt att man trappar ner dessa innan.
Många av mina kunder kommer in och handlar eller vill ha råd på söndag och sen ska det börja detoxa på måndagen, alltså dagen efter.
Jag rekommenderar att man är hemma de första dagarna också, utrensingen kan vara häftig i början och man behöver lugn och ro under detoxen, både psykiskt och fysiskt.
 
Gå gärna in och läs mer om detox under kategori detox om ni är sugna på att detoxa.
 
Som hjälpmedel till detoxen kommer vi använda denna produkten.
7 day rapid cleanse innehåller 16 örter, bland annat maskros, chlorella och kronärtskocka.
Örtkuren renar kroppen och bidrar till tarmen, njurarnas och leverns naturliga funktion.
 
Jag kommer uppdatera er om detox nu under veckan, lite förberedelser och inköpslistor och andra tips.
 
 
 
 
3 kommentarer publicerat i Detox
Taggar: 7 day rapid cleanse, ska detoxa, vill detoxa
#1 - - Jannica Lindmark:

Skulle också behöva en ordentlig detox, men får vänta tills jag ammat klart min lilla fröken :)

Svar: Hej =)Ja det är så härligt att detoxa, japp då får du vänta ett tag, vore kul att höra från dig när du startar din detox, Ha en bra dag. // Tess
Tess

#2 - - Jannica Lindmark:

Ja absolut! Har favoritat din blogg då den verkar bra, så hojtar till när det är dags :)

Svar: Vad roligt att göra =) kramar
Tess

#3 - - Karin:

Det kommer jag att följa - är själv sugen på att testa en ordentlig detox :) Vilken fin blogg du har!