Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Nu är detoxen över =)

Igår var sista dagen på detoxen och vi fixade det, Andreas har också varit super dukig.
Jag har fortfarande inte druckit kaffe, kommer köpa ett koffeinfritt nu i dagarna och se vad jag tycker om det. Någon som kan rekommendera ett gott koffeinfritt kafffe? Har sett att gevalia har ett men jag har aldrig druckit deras kaffe så jag vet ej hur de smakar.
Helgens detox gick också bra trots att jag inte var hemma, igår avslutade jag med goda kycklingben, rårivna grönsaker och sesamdipp.
Till efterrätt år jag en äppel och päron paj med annorlunda vaniljsås

Vaniljsåsen är gjord på cashewnötter och kokosolja, nötterna ska först blötläggas i 8 timmar, sen ska det mixas och sötas med agave och vaniljstång, sen behövs lite havredryck och flytande kokosolja, allt ska mixas till en slät sås,
Jag toppade pajen med mortlade nötter, kokosflarn och havregryn.
 
Kommer skriva mer om efter detoxen sen, men jag tycker inte alls att detoxen har varit jobbig, jag har nästan ätit som jag brukar göra men tagit bort vissa saker, får vi ta nästa detox i höst igen. =)
 
Nu ska jag jobba, ha en bra dag alla som tittar in, // Tess
 
 
 
#1 - - Robex Lundgren:

mums

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Gott!