Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Proteinpannkakor med mitt egna hasselnötssmör

 
Jag använde mig av WNT pannkaksproteinmix, den blandas bara med vatten. Jag har bloggat om den tidigare så det är bara till att söka bland mina gamla recept om ni undrar.
Till pannkakorna åt jag hasselnötssmöret som jag lagade igår samt lite mango och kiwi.
 
Här har ni en näringsrik frukost. Bra med protein från pannkakorna, mixen är dessutom glutenfri.
kiwi med mycket C-vitamin, mango med A-vitamin, hasselnötssmöret med E-vitamin från hasselnötterna, kakaon är rikt på massa mineraler..
 
 
 
 
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Super mumsigt :D

#2 - - Angelnrone:

Hej kära Tess!
Det här måste jag testa ser supergott ut. Ett tips vet du att det finns redan skalade hasselnötter? Jag köpte en påse på Ica, det e så gott att ha i yoghurten tillsammans m lite banan. Men detta blev jag riktigt sugen på mmm... så gott
Kramelikram Angel♥☆

Svar: Hej fina, ja det finns hasselnötter utan skal, hade du tänkt göra hasselnötssmör eller bara äta hasselnötterna som dom är och lägga på fil, för det funkar ju utmärkt, banan och hasselnötter är ju hur gott tillsammans som helst =)Nu ska jag äta frulle, sen ska jag iväg och jobba, kramilikram =)
Tess