Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Second hand butik

Igår när jag var på möte i Malmö med jobbet passade jag på att shoppa lite i en second hand butik på vägen hem, hittade dessa snygga och eleganta kaffemuggar. att bara gå runt i Malmö känns som ett litet äventyr.
Skulle vilja åka tillbaka till Second hand butiken igen med bil för de hade massa intressant saker som hade varit svårt att ta med på tåget. ;P
 
 
 
Zoegas ekogiska kaffe, något ni provat? Köpet ni ekologiskt kaffe?
 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Åh vilka fina muggar, gillar också titta i sådana affärer o vissa loppisar. Man får kanske ta o följa med dit nån gång:)
De såg ju inte använda ut ens kul när man hittar nåt annorlunda.
Trevlug fortsatt söndag vännen när o var ska vi ses imorgon?
Kramisar Angel♥☆

Svar: Hej angel, tack så mycket =)Hur sa du man renade, varmt vatten och salt? Måste göras =)
Kramilikram
Tess