Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Våren är äntligen här!!!

Igår var jag och min barndomsvän med hennes barn i Ängelholm och gottade oss, solen strålade och fyllde oss med energi. Jag har lyckats fota vårens finaste höjdpunkter, hihi.
Jag bara älskar svanar och snacka inte om de första blommorna, rena rama vårruset i luften.
 
Hoppas ni njuter lika mycket av mina vårfoton, vi börjar med ankdammen i hembygdsparken. Svanen är en favorit, så vackra och de gör sig fint på foto.
 
 
Två söta hus att titta på
 
 
Söta små blommor
 
 
Hjortar, tror jag? Hehe =)
 
 
Lillemannen klappar påfågeln, tur är den inte är riktig =)
 
 
Ån mitt i Ängelholm =)
 
 
 
 Vi tog oss en liten skogspromenad i en skog inte långt från Centrum.
 
 
Hoppas ni har det underbart där ute i vårvädret, nu ska jag ta an lite pappersarbete innan jag tar mig en liten promenad. Imorgon ska jag försöka följa med sambon och simma, jag får börja träna mitt första pass nu efter operationen äntligen.
#1 - - Angelnrone:

Åh vilken härlig dag ni haft i det vackra vårvädret!
Kul att träffa sina barndomsvänner, själv blev jag hembjuden till min fina barndomsvän Carina i förrgår på god mat o fika ute i solen jättemysigt! Pratade lite gamla gemensamma minnen från "förr".
Underbara kort, är de tagna i djurparken i Ängelholm? Fast djuret är jag tveksam om:)
Mysigt att simma! Längtar tills man kan simma i havet åh längtar t sommar o värme kram Angel♥

#2 - - Angelnrone:

Åh vilken härlig dag ni haft i det vackra vårvädret!
Kul att träffa sina barndomsvänner, själv blev jag hembjuden till min fina barndomsvän Carina i förrgår på god mat o fika ute i solen jättemysigt! Pratade lite gamla gemensamma minnen från "förr".
Underbara kort, är de tagna i djurparken i Ängelholm? Fast djuret är jag tveksam om:)
Mysigt att simma! Längtar tills man kan simma i havet åh längtar t sommar o värme kram Angel♥

Svar: Hej angel =)Ja tack det var super mysigt, ja bilderna är tagna i djurparken i Ängelholm, hembygdsparken =)
Hehe, jag är också tveksam till vilka djur det var, får ta reda på det nästa gång =)
Ha en fin dag, kramar i massor
Tess

#3 - - FITNESSBYERICA:

Fina bilder kram,