Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Mys i pålsjöskog med sis

Häromdagen tog jag och lillsis en promenad i skogen, givetvis hade jag min kamera med mig, hihi.
Älskar verkligen livet i skogen, fåglarna sjunger så vackert och träden är så vackra med allt grönt.
Denna gången tränade vi inte utan vi tog bara en promenad, tanken vara att träna men vi fick en tråkigt besked och valde att gå hem. Ingången till skogen ser inbjudande ut va?
 
 
 
Självklart skulle jag vara med på en liten hörna, wihoho.
Snodde min sambons keps som jag älskar, med hans namn och allt. hehe
 
 
#1 - - Angelnrone:

Hej vännen♥
Vilka underbara skogsbilder du har tagit i Pålsjö skog - wow så duktig du är!
Var lite försiktig bara jag vet inte om du har hört talas om den stora svarta fågeln, som gett sig på de som vistats där den senaste tiden (står i HD). Den har hackat på människors huvud bl.a. jättehemskt! Så ta det försiktigt och var uppmärksam!!
Ja vi såg er båda sis - från bilen, men det var ju en väldigt tråkig händelse - beklagar och tänker på er!

Massa goa kramisar från din vän Angel♥

Svar: Hej angel, tack så mycket vad glad jag blir. Ja jag läste om den galna fågeln, den får jag nog akta mig för, lite läskigt faktiskt. Tack så mycket, hoppas du får en fin dag. Kramar i massor
Tess