Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Sambon överraskade mig med middag idag

Vilken klippa, nu sitter jag här och kan knappt röra mig i soffan, länge sedan jag åt så här mycket.
När jag kom hem från jobb idag kände jag doften av mat, eftersom det skulle bli en överraskning fick jag aldrig veta vad han lagade men när jag kände dofterna kurrade magen ordentligt. Till slut kom han med tallrikarna. =)
 
Det bjöds på oxfile med potatismos och andreas specialsås, hehe mer än så fick jag inte till svar. Upplägg kan han också, snyggt och stilrent ska det vara på tallriken. =)
 
 
Efter maten fick jag mörkchoklad doppade jordgubbar, vilken romantiker...han vet precis vad sin flickvän behöver efter en arbetsdag. Idag åts det svenska jordgubbar för första gången i år.
 
 
Nu har vi precis myst framför en film, The Giver hette den. Spännade och händelserik film vill jag lova...
#1 - - daniela:

wow, ser helt underbart gott ut!!!

Svar: Tack fina =)
Tess

#2 - - Towa:

åh så gott<3