Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Träning i skogen

Jag har hittat min favorit plats i skogen, vi bor i närheten av denna skog (pålsjöskog) i Helsingborg.
Där finns enkla träningsredskap och trappor som man kan springa upp och ner från.
Bästa och billigaste träningen på våren/ sommaren, jag och syrran brukar ta oss dit och sist hejade syrran på mig och tog tid.
Gjorde en perfekt wod som tog cirka 20 minuter, sen promenerade vi 40 minuter också, skön avkoppling efteråt.
 
Nu sjunger och kvittrar fåglarna för fullt och blommor och grönskan har blomstrat, så underbart med en plats där man både kan uppleva skog och få lite motion samtidigt.
 
Får se om solen dyker fram lite senare, i så fall ska jag ta mig en promenad dit.
Kommer i så fall köra lite styrka med stockarna och använda samtliga träningsredskap som finns.
 
 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Hallå där!
Vad duktig du är tjejen:) underbar hårfärg t de kläderna.
Jag önskar jag med hade fixat det, förr gjorde jag med det 1-2 ggr i veckan tillsammans med en gammal poliskollega (kvinnlig). Då tränade vi i Jordbodalen det är väldigt vackert där med:)
Ha en fin dag och se nu till att nr 9 blir ikväll 21.00 (brukar ju stämma) hm...men det är ju inte alltid, 9:an kan ju ha med nåt annat att göra-kanske jag anar! Nu är du allt nyfiken va?
Kramisar i massor Angel ♥ ☆