Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Bananpannkakor med kokosgrädde och härliga tillbehör

Hej alla glada.
 
Dessa pannkakorna åt jag för några veckor sedan och det har blivit en favorit frukost sen dess.
Bananpannkakor är så himla nyttigt och enkelt att göra, bra start på dagen.
 
1 person
 
1 ägg
2 msk glutenfri pannkaksmix ewalie
1 mosad banan
liten skvätt hasselnötsmjölk eller annat mjölkfritt alternativ
 
vispad kokosmjölk med mangopulver
frysta hallon och frysta mango
 
Gör: Mosa bananen och vispa samman med de övriga ingredienserna, stek till lagom stora pannkakor och som ni ser har jag format mina pannakor och det gör jag med pop chef som är ett roligt redskap att forma allt med mellan himmel och jord med. Jag spritsade kokosgrädden snyggt på tallriken
 
Jag ringlade över sockerfri sirap och kokosflingor på mina pannakor mot slutet.
 
 
 
Här har ni min fina fruksallad som jag gjorde med hjälp av pop chef
 
 
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

ser gott ut :D

#2 - - Veronica Wallgren:

Gott!

#3 - - Emma -Merakibeauty.se:

åh så gott!

#4 - - Angelnrone:

Hej fina!
Ser ju smaskigt ut😉
Det måste jag testa! Vad är det för rolig apparat som gör figurerna till fruktsalladen?

Svar: Hej fina Angel, tack så mycket. Kolla in denna sidan, där kan du läsa mer om pop chef. =) roligt att gillade min rätt. =) Kram fina,
Tess

#5 - - Angelnrone:

Ops där åkte kommentaren iväg utan att jag han skriva kramisar Angel 💜