Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Hej bloggen

Hoppas allt är väl mer er, jag har inte bloggat på ett tag men jag har inte haft någon lust, har lite annat vi kämpar med som tar kraft och energi men snart kommer allt ordna sig, häromdagen besökte jag fina angel som alltid ger pepp, kraft och energi. ♡ 
Vi hade en trevlig stund med en fantastisk god lunch, har ni ätit på hello greens någongång, det måste ni verkligen prova, de har världens godaste sallader. 
 
 
Jag och fina angel ♡♡♡ 
 
#1 - - Angelnrone:

Hejsan rara Tess!
Ja det var en mysig dag vi hade tillsammans tack än en gång för den goda salladen supergod och för min del räckte den i 2 hela dagar smaskigt!
Ja det är skönt att ha fina vänner, där man kan peppa varandra och alltid när vi ses uppstår det märkliga saker:) Jag tänker på samtalet jag fick.....tankeöverföring eller...
Tack för ditt rara besök alltid lika trevligt! See you soon...
Kramisar i massor Angel ☆ ♡ ☆