Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Roadtrip USA

Godmorgon kära läsare =)
 
Nu är vår resa bokad, vi åker till USA den 22 Juni och kommer hem den 11 Juli, vi kommer vara borta nästan 3 veckor. Vår resa börjar med San Fransicso några dagar, sen kommer vi köra mot Las Vegas och Grand Canyon, efter det drar vi till San Diego och highway1 mot Los Angels. Hur låter det? och under resans lopp kommer vi besöka olika naturreservat och indianreservat samt andra trevligheter.
 
Här har ni mig och sambon när vi var i Florida och gjorde en roadtrip där, det var härligt det med.
Men denna resan till västkusten har jag velat göra länge, har hört att det ska vara en fantastisk trip men mycket att se.
 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Äntligen blir din önskan verklighet sååå...kul!
Önskar att jag inte vore så flygrädd, jag skulle också vilja åka dit t Indianreservaten och Gran Canyon o njuta av alla vackra färger där och höra om livet i ett Indianreservat vilken upplevelse! Lycka till jag önskar er en riktig upplevelseresa! O Tess flygresan går jättebra:)!
Trevlig morgondag kramelikram din vän Angel ♥ ☆

Svar: Hej min fina angel. =)Jag är också lite flygrädd, vet ej varför...jag får väl ta mig ett järn innan, hehe.
Lovar att skicka mycket bilder till dig och hittar vi något indianreservat ska jag köpa något fint till dig, kramar i massor =)
Tess